درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال 2016 قابلیت جدیدی به نام Business Profile را به کاربران خود معرفی کرد که برای مشاغل طراحی شده و دست آنها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز می کند. البته این خوش آمدید، اما شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را نمی فروشید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شما بدون شک عبارت کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و حتما در مورد آن اطلاعات کافی دارید. شما باید صفحه ای با یک دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده باشید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن، ایمیل یا از طریق آدرس صفحه در قالب یک لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به نقشه گوگل می روید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، می توانید به ویژگی های مفید و جالبی دسترسی داشته باشید که به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک می کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. شما به راحتی می توانید اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید.نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا نحوه تغییر پروفایل تجاری خود در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد که به صفحه کسب و کار فیس بوک خود متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای دستورالعمل های ویدئویی گام به گام است نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات زیر تنظیمات کسب و کار بروید و روی برگشت به حساب شخصی کلیک کنیدInstagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی برگشت کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کاری خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از موقعیت مکانی شما، کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند این کار را انجام می دهند. کاری که آنها انجام می دهند. نیاز به تجزیه و تحلیل، آنها از شخص ثالث استفاده کردند (رایگان نیست). اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدید از پست ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. عملکرد اینستاگرام شما را در هفته گذشته نشان می‌دهد – تغییر در فالوورها، تعداد پست‌ها، برداشت‌ها، کلیک‌های وب‌سایت، کلیک‌های ایمیل. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2 ارائه می‌کند.امکان افزودن دکمه تماس علاوه بر اینکه برای حساب های دارای نمایه تجاری مفید است، می توانید دکمه تماس را به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید برای او ایمیل بفرستید، با شما تماس بگیرد یا نقشه ای برای نشان دادن موقعیت مکانی خود ارائه دهید. شبکه شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که یک شبکه را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً از اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها لینکی که می توانید استفاده کنید لینکی است که در نمایه شما وجود دارد. اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. ما اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شماست، اما افزودن لینک به استوری اینستاگرام برای همه مناسب نیست.شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشیدمحتوای پنهان را مرور کنید به عنوان یک مالک حساب تجاری، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کسی می‌تواند شما را به‌عنوان یک وابسته با محتوای مارک‌دار در پست‌هایتان برچسب‌گذاری کند. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را با بررسی پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچمدار خود، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی Settings کلیک کنید و به Business Settings بروید. در اینجا گزینه ای برای محتوای مارک دار مشاهده خواهید کرد. می توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن دکمه تأیید استفاده کنید. همچنین می توانید فهرستی از “حساب های تایید شده” ایجاد کنید که بدون رضایت شما محتوا را در حساب شما آپلود می کند.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp خود را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس …